czwartek, 29 sierpnia 2013

The Versatile Blogger

The Versatile Blogger :)

ZASADY

-podziękować za nominację osobie dzięki której zostałeś włączony do gry,

- pokazać na blogu nagrodę 
The Versatile Blogger Award,

- ujawnić 7 faktów o sobie,

- nominować 15 osób, które według nominowanego na to zasługują,

- poinformować nominowane osoby o ich nominacji.



Chciała podziękować za nominację EN Say.
Jesteś kochana ;**


7 faktów o mnie.

1. Uwielbiam The Wanted, Little Mix i Lana Del Rey.
2. Moja ulubiona piosenka to Drunk on love. 
3. Chodzę do szkoły chemicznej.
4. Mam młodszą siostrę i czasami mam ochotę wyrzucić ją przez okno.
5. Nienawidzę jak ktoś mnie obgaduję.
6. Mam ośmioletniego kotka.
7. Zawsze chciałam zagrać w filmie akcji ;))

NOMINOWANI:



Jeszcze raz dziękuje :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz